This is my life

Alla inlägg under oktober 2010

Av Lovisa - 31 oktober 2010 15:05

hej hopp bloggläsare

Idag mår jag inte så bra. Jag har huvudvärk och mår illa! Det är inte så kul ska ni veta. Men jag, Mamma var på Hälla och köpte en TopModel bok som man ritar käder. Men idag köpte vi en med hundar! Ni ska få se några bilder på den nu:

    

Ses

Av Lovisa - 30 oktober 2010 18:42

 

hej hopp

 jag kom nyss hem från en tävling i Falun. Det gick jätte bra i gruppen! Vi kom 1:a! Men i par så vet jag inte på vilken plats vi kom på!? Samma sak med singeln. Jag var nyss inne på www.onepiece.com Jag ska kanske få en sån på hemsidan! Jag vet inte vad den heter men om ni öppnar hemsidan så får ni veta!

Jag lysnar nu på Surfing´taco. Den äger men nu kommer en bild på en onepiece:

     

Ha en bra dag!

Av Lovisa - 29 oktober 2010 17:26

Hej hopp!

Idag är jag så glad=D Vi hadde en super dag i skolan! Vi hadde engelska,matte,svenska,no och lite so! Sen så hadde vi en haloween-fest. Då såg vi på en film på engelska utan svensk text. Det var rätt svårt att förstå den men det gör inte något, Men nu är Wilma hos mig!

ha det kul idag

ses




Av Lovisa - 24 oktober 2010 12:40

hje hopp jag vill bara säga att jag kanske inte skriver idag så mycket på bloggen så att ni vet

tack och hej leverpastej

Av Lovisa - 24 oktober 2010 10:41

Hej hopp! Igår så locka jag mitt platta hår till ett hår som blir jätte stort när jag lockar det! Jag bara älskar det<3 Från och med idag så ska jag försöka vara med i hamre stjärnorna och vinna hela hamre stjärnorna! Jag blir så peppad

Av Lovisa - 23 oktober 2010 22:06

Hej hopp bloggläsare! Snart ska vi äta efterrätt<3 Jag älskar att äta det!

 Men hur mår ni ikväll undrar jag? Jag har en super kväll ikväll! Jag har sovit länge och tittat på TV , lysnade på musik , lekt med Totte , ute och gått med Totte , sovit middag med Totte.

det ville jag jag bara skriva ikväll så

Tack och hej leverpastej

Av Lovisa - 23 oktober 2010 20:06

Hej hopp! Nu har gästerna kommit. Det är kul! Julia och hennes kommpis ska nu ut med Totte<3 Hoppas det går bra!!!

Jag tycker det är skönt med musik på rummet!<3

Jo jag lysnar på Introducing Me<3

Den är så bra jag älskar den<3

tack och hej leverpastej<333

     bye

Av Lovisa - 23 oktober 2010 10:27

Hej hopp!

Jag vakna för en stund sen. Jag hoppas ni hadde det kul igår kväll! Det hadde jag men inatt så vakande jag av att min bok åkte ner på mitt golv och så var min rosa lampa tänd! Så jag hadde asså somnat när jag läste. Lite klumpigt asså! Men vi ska ha gäster idag! Ska bli sjukt kul! Jag lysnar på musik! Ååå vad det ska bli gott med en hamburgare som kvällsmat!! Jag bara länktar efter kl.18.00

För då kommer gästerna! Jag brukar googla rätt så mycket. Vet ej varför? Jag har ju en ny hedder på min söta blogg<3 Förlåt om jag är ett litet ego men jag älskar min blogg<333333 Jag lysnar på Justin biber just nu! Han äger fett!

 Tycker ni inte det?????? Det ville jag skriva idag så

Tack och hej leverpastej!

Presentation


Ni ar kommit till bloggen

Lovisansjovis

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken tycker du är bäst? Kram Lovisa
 Jedward!
 Justine Biebier!
 Selena Gomez!
 Allihopa!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina kategorier♥

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min lilla gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards