This is my life

Alla inlägg under september 2011

Av Lovisa - 24 september 2011 18:12

Heej! Idag så var jag på stan och jag köpte till mig en EAR-CUFF!! Blev så bra men jag köpte också 2 saker till... Men jag ska på fest och då ska man ha med sig en present och byta med nån och därför kan jag inte säga vad jag köpte!    Jag lysnarv på 

                     Mohombi Maraca!  Den är så goodi! Men nu kommer en bild på min ear cuff:

     

Blev så nöjd!!

 




Av Lovisa - 18 september 2011 09:27

Heej! Jag åt frulle typ nyss. Det blev ett halft granatäpple, mozzarella, "Jordgubbsmjölk" och granatäpple saft (Hemmagjord)! Jag målade naglarna som Sofia inte gjorde! Dom blev rätt okej. Ska dansa par och grupp idag <3 Ska tävla den 1 Oktober. Ska vinna då säger jag bara    Men det gör man inte hela tiden. Jag vakna typ 07:50....







                       Kunde inte sova mer.                                                     





Av Lovisa - 17 september 2011 12:45

Heej! Har inte bloggat på ett tag... Men det är för vårt inter var intenet var inte så bra.. Men nu så kan jag det    Idag så satte pappa upp mina hyllor i mitt rum <3 Det blev så SNYGGT   Jag har målat naglarna    Sofia gjorde min höger hand och jag gjorde min vänster <33 Ni ska få se en bild på mina naglar och mitt rum! Jag var nyss ute och gick med Torsten. Det var kul. Han och jag är båda trötta     Min OutFit idag är min svarta " OnePiece"! Den är inte äkta om nån undrar. Mina hobbis är Måla Naglarna, Dansa och Sjunga <3 Jag älskar att sjunga ! Mitt rum är så snyggt <33 Älskar det   Men nu så kommer bilderna:

Höger!    Vänster! Sofia gjorde bara tre st!    Mina hyllor över min säng <3

   

Av Lovisa - 10 september 2011 08:41

Heej!

Idag så ska mamma och jag ner på stan en sväng1 Vi ska köpa en väska till mig och ett penskrin <3  Kanske något mer men inget som är bestämt! Jag vill ha en ny skolväska som jag kan ha läxor, gympapåsen i och kanske kläder! Just det jag behöver en gympapåse och en hjälm!! Det är viktigt att ha en hjälm <3 Jag och mina vänner har en speciel dag på Torsdagar och det är KonstigaHårDagen! Varje Torsdag så ska man ha ett konstigt hår och om man glömmer det så måste man göra någonting som man inte vill!

 

Presentation


Ni ar kommit till bloggen

Lovisansjovis

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken tycker du är bäst? Kram Lovisa
 Jedward!
 Justine Biebier!
 Selena Gomez!
 Allihopa!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina kategorier♥

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min lilla gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards