This is my life

Alla inlägg under februari 2011

Av Lovisa - 19 februari 2011 18:12

Hej Hej...... Jag kom hem från tävlingen för länge sen! Jag ska berätta hur det gick i singel,paren och gruppen!! I singeln kom jag på 2-plats. Och i paren så kom jag och Tilda också på 2-plats. Och sist men inte minnst gruppen som vi kom 5-plats av 7! Vi tävlar ju 12-15 år och jag är mindre än det   Men jag är inte bedis. Jag lovar. Ni har ju också sett bilder på mig sååååå jag är ingen bebis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu ska jag in på onoff,s hemsida för att kolla på en dator  HiHi jag vill ha en nyyyyyyyyyy! Hejdå

Av Lovisa - 19 februari 2011 07:03

Hej bloggisar! Jag ska strax äta frukost. Jag är ingen frukost-mäniska   Jag är förkyld har ont i halsen, snorig och lite ont i öronen.   Men sånt är livet...... Just nu så tårkar mamma håret med en hårfön   Ni kanske undrar varför jag går upp så tidigt på en Lördag??! Jag ska tävlingsdansa i Sundsvall idag! Grupp,par och singel. Fast det börjar med singel sen par och sist grupp ..... Det säger mamma Gunilla   Nu ropar dom så

hejdååååå sötnosar

Av Lovisa - 18 februari 2011 15:56

     

                                                    ses

Av Lovisa - 13 februari 2011 16:39

hej hej bloggen! Förlåt att jag inte bloggar    Imorgon är det alla-hjärtans-dag  Jaätte mycg får alltid något av min  kära mamma! Älskar henne jätte mycket! Jag älskarju hela min familj. Just nu så damsuger mamma och Totte skäller jätte mycket! Han är såååååå söt   Jag vill ha gele hjärtan och en me to you nalle i morgon <3 ha det bra och bra hejdå


Presentation


Ni ar kommit till bloggen

Lovisansjovis

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken tycker du är bäst? Kram Lovisa
 Jedward!
 Justine Biebier!
 Selena Gomez!
 Allihopa!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina kategorier♥

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min lilla gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards