This is my life

Alla inlägg under november 2010

Av Lovisa - 13 november 2010 17:27

Hej hopp igen!

Nu kom jag hem från Hälla. Vi köpte kvälls mat och godis, Men jag köpte inte bara godis. Jag köpte också en tidning som heter Allt om valpar. Sen köpte jag också tuggumi som är ett Hubba Bubba, Och den är super god.

Men jag har bilder på sakerna så har kommer dom:

      

Av Lovisa - 13 november 2010 13:24

Hej hopp läsare!

Imorgon fyller jag år! Juppi jag har längtat flera veckor.

Om jag sover länge så får jag frukost på sägen <3

Gud vad gott med frukost på sängen med massa presenter.

Jag lysnar på musik     Men idag känner jag med lite knäpp  

Jag vet inte varför. Men det bara känns så! Min dag är super.

Låten jag lysnar på heter "Im still good"

Den är super duper bra <3 Jo idag på morgonen målade jag naglarna men först blev jag inte nöjd. När jag tog bort den så blev det blått efter!

Men nu har jag en annorlunda fransmanykyr. Det är en hot pink färg och vitt på toppen! Och den är toppen. Asså naglarna är toppen inte toppen på naglarna. Hihi. Men jag vill gå och lägga mig nu! För jag vill få presenter snart.

Ni fattar nog inte hur spännd jag är asså! Men nu kan jag inte skriva mer så

Tack o hej leverpastej

Av Lovisa - 10 november 2010 17:19

Hej hopp gladisar!

Det är bara 4 dagar kvar tills jag fyller år!

Juppi! Jag har längtat så mycket till den dagen.

Jag säger hela tiden varge dag till mina kommpisar att det är typ 4 dagar kvar tills jag fyller år och dom bara jag vet du har sakt det typ 5 gånger nu. Men jag vill ju bara på minna dom lite. Hihi hihi hihi =D

Här kommer frågor:

När fyller du eller ni år?

Hur många år fyller du eller ni då?

Vad önskar du eller ni er?

Sist men inte minst

Hur många är ni i din eller er familj

( Om ni har vänner med er så kan dom också skriva)

Tack o hej leverpastej

Peace

Av Lovisa - 5 november 2010 19:22

hej hopp bloggläsare! Imorgon så ska jag, mamma och julia till rix dans tävling men jag får inte tävla. För det är från star tiltl champion, Och jag är i guld! Men julia ska tävla och jag ska titta på. Det ska väll bli rätt kul? Men min kommpis Tilda ska också tävla så jag ska vara med henne rätt mycket =D Men för en stund sen ritade jag nya danskläder, För mina håller på att spricka vid benen så jag ska göra nya! Men det är inte min mamma eller jag som syr upp utan det är en sömmerska som gör hela jobbet, Och jag blir så tacksamm när dom blir klara!

  

Av Lovisa - 4 november 2010 11:02

Juppi! Jag fyller snart år! Men jag önskar mig bara 2 saker, Och dom sakerna är en onepiece och en mobil! Jag hoppas att jag får alla sakerna! Men båda sakerna är dyra =S Men sånt är livet.. Men nu ska jag göra anndra saker hejdå

  

Av Lovisa - 1 november 2010 10:34

hej hopp bloggläsare!

  Idag så vakande jag vid kl. 08.00 Jag hade inte sällt klocka på mobilen! Så jag torde att klockan var 09.00 Men nu så har jag det. Jag åt frukost, var inne på min dator och klädde på mig. Sen så skulle jag och pappa till tandläkarn för att hämta min bettskena, Sen så åkte vi till djur kliniken för att köpa hund mat till Torsten och till sist så åkte vi och köpte saker för att göra hemma gorda hamburgare  till lunch   Det ska bli jätte gott! Snart fyller jag år! Juppi! Jag önskar mig en onepiece och en mobil! Jag hoppas jag får båda sakerna! Men båda är så dyra, Då kanske jag får en onepiece i födelsedags present och mobilen i julklapp!

Men nu måste jag dra hejdå

Presentation


Ni ar kommit till bloggen

Lovisansjovis

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken tycker du är bäst? Kram Lovisa
 Jedward!
 Justine Biebier!
 Selena Gomez!
 Allihopa!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina kategorier♥

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min lilla gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards