This is my life

Alla inlägg under mars 2011

Av Lovisa - 7 mars 2011 19:13

hej! jag har ju inte nån dator och så är det jätte jobbigt att skriva på ipoden!! så jag för låna luddes dator   yes han är enkligen så snäll att jag får låna den! men han är hela tiden snäll   älskar min store bror!! just nu lysnar jag på Oh my god med le kid! den är så rolig. lilla totte är på kurs. han har lärts sig en eller två saker!   idag var jag hoss bästisen wilma och anna min vän hängde med   vi hade det jätte kul asså! idag var det ju också första dagen i skolan efter sportlovet.... en dag på lovet så sov jag till klockan 10:30!!  hihi?? rätt länge.... eller?? har du eller ni sovit längre så får ni gärna skriva en kommentar eller två! Jag kommer i nästa inlägg lägga in 2 eller 3 ( om jag får så många) in på bloggen men jag skriver inga namn m.m så att ni vet det. jag tycker att det går så segt i skolan för det är så tråkigt............ på matten så får jag alltid huvud verk. föresten på verk jag har varit och rönkat mina höfter. för i den högra höften så försvinner känseln ibland och det är ofta. jag har två olika långa ben! så jag står snett. men vi har köpt inlägg till mina dans skor och ute skor! jag tycker att det käns likadant men jag står rakt! på tal om dans skor så håller min nya dansdräkt på att sys! super peppad på att se resultataen  kl 20.00 så börjar top-model!! det är så bra!

ps: jag årkar inte göra stor bokstav efter punkten eller utropsteknet!

  

Av Lovisa - 2 mars 2011 14:42

Hej blogg läsare! Just nu sitter jag i mitt rum! Solen lyser och det är Så skönt att vara vid fönster! Imorgon ska jag och min bästis Wilma gå på stan! Jag hoppas att det är lika fint väder som idag! Jag är skyldig Wilma en läsk eller en glass på macdolnads! För hon har betalat mina busresor hem till henne ibland! Jag tror nog att jag ska gå på en promenad. Kanske med Totte! Jag ska ha med mig kameran och mobilen! Men nu måste jag gå ut så hejdå!

Presentation


Ni ar kommit till bloggen

Lovisansjovis

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken tycker du är bäst? Kram Lovisa
 Jedward!
 Justine Biebier!
 Selena Gomez!
 Allihopa!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina kategorier♥

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min lilla gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards