This is my life

Alla inlägg under maj 2011

Av Lovisa - 29 maj 2011 12:06

                          

                                                    

                          

Hej bloggen! Jag är så himmla kär i dom har grisarna och så är jag jätte trött! Asså vem vill inte ha 2st små mini grisar i huset och ett plus på det är att dom har färger mitt i deras trynen! Så söta, passar pricis till dagens sötis. Eller? Tänkte göra om heddern lite idag. Ska bli kul att mixtra lite med bloggen Lovisansjovis  Jo jag kallades mera Lovisansjovis när jag var liten. Det var goda tider det. Saknar dom tiderna faktigst... Jaja den tiden är borta nu! Sorligt, asså nä man tänker efter så kommer ju dom tiderna som man vill göra om inte tillbaka.. Det tycker jag är tråkigt  Jaja, jag kommer inte bli ledsen nu när jag skriver om 2 söta grisar! Snart så är det sommarlov! Solig och härliga Cypern, Men Totte på hund hotell... Kommer sakna han jätte mycket! Kommer att tänka på han varje dag och ta kort på Cypern så att han får se det sen! Saknar han redan nu fasst än han är hemma. Oj gud vad jag vill ha en iPhone 4 just nu, eller jag har alltid velat ha en. Jag ska spara i hela mitt liv och sen när jag har råd så pang så kommer jag att köpa en<3 Ska köpa döö snygga skal! Nu kom jag på det om vi får en sommar prisent då så kommer jag villja ha en iPhone 4. Och jag tror nog att jag kommer att få en för mina föräldar är så snälla och underbara  Dom är som änglar för mig! Om jag har en iPhone 4 så kommer jag ha den nästan hela mitt liv  iPhone iPhone iPhone 4. Jag vill att det ska bli sommarlov snabbt!

Outfit to day:     Dödskalle tröja ärvd av Julia

   Byxor liknar ridbyxor från Kapphal

Det är min lilla och snabba Outfit idag<3 Puss och kram

      

Av Lovisa - 26 maj 2011 15:55

Hejsan! Jo imorron så ska hela min klass tälta ute i Ängsö. Kul, det tycker jag iallafall  Jag längtar verkligen <3 Gör inget just nu. Jag ska göra en ny packlista och packa. Chattar just nu. Jag ska sova med Tilde och Sara. Dom är jätte snälla och det kommer bli jätte kul att sova i samma tält som dom  Jag har haft utveklingssamtal. Pappa kom och så prata vi med Pernilla (min lärare).      Totte älskar min lilla vovve 

Kram kram hejdå

<33333333333333333333333 

Av Lovisa - 22 maj 2011 11:08

Hej hej! Alla sa ju att Jorden skulle gå under igår! Men jag kan ju vara inne på min dator och skriva inlägg, så jag vet att jorden inte gick under  Allså det är så skojigt för när det säg att jorden kommer att gå under eller något liknande så händer det inte! Men gud var jobbigt för han den där gubben som  sa det  Han kanske tycker att det är jätte pinigt för att jorden inte gick under kl 18:00 eller när det sas! Jaja nu hoppar vi ut ur det ämnet. Jag hade vattenkrig med Ludde och Julia  Jo vattnet var ju iskallt. Jobbigt asså!! Jag gillar inte vattenkrig igenkligen.... Men jag gör det för att dom inte ska bli arga eller ledsna på mig! Jo igår så sökte jag på google Lovisansjovis och på bilder. Då kom min Godishedder upp  Det var skita kul asså <3 Jag ska nog köpa någon slags TopModel sak idag! Jag älskar att rita kläder, någon dag vå vill jag ha ett eget klädmärke! Men jag tror nog att det inte kommer att hända  Men det är kul om det händer. Men jag måste göra en läxa också idag! Det är så himla jobbigt Jag har en fråga om ni tror på skrock? Typ om man ser en svartkatt gå förbi så ska man spotta 3 gånger över sin högra axel  Eller något annat små trams. Okej som ni ser så tror inte jag på det. Men nu så ska jag gå runt i huset och fråga! Jag börjar med Julia


Julia , Tror du på skrock?

Svar:Absolut inte 


Ludvig, tror du på skrock?

Svar:Nej nej nej alldrig i livet 


Mamma , tror du på skrock?

Svar:Nja jag bryr mig om vissa saker men inte anndra 


Pappa, tror du på skrock?

Svar:Jag tror inte på skrock ett alls 


Totte, tror du på skrock?

Svar:Ja jag tror på skrock. Lovisa sa så har om du tror på skrock så ska jag titta på henne inte annars så jag tittde på henne 



Kram kram bloggens läsare  

Av Lovisa - 18 maj 2011 20:28


Älskar den har låten! Lysna nuu! 

Lipstick

hejdå

Av Lovisa - 9 maj 2011 17:47

Tjenare. Idag så är det typ 30 grader! Kokhett tycker jag! Men ni kanske inte tycker det! Jag ska tävla på Lördag och åka karuseller i Liseberg! Vi ska tävla inutti Liseberg! Då får alla tävlingsdansare åka gratis! Just det jag borde berätta att det är Disco SM! Asså det ska bli jätte kul! Är jätte kul tycker jag! Är inne på MSN! Ingen typ inne  Boring säger jag bara! Jag längtar till Torsdag och Fredag ! På Torsdag så är det studiedag och på Fredag så ska jag vara ledig! För då åker vi till Göteborg och ska tävla nästa dag! Sitter ute nu men ska gå in! För det kommer pollen på min dator... Älskar vädret i Västerås just nu. Är uppe på mitt rum nu och ligger i min säng   Har inget att göra just nu. Ska nog öva singel! Ska nog öva ute eller inne! Eller nej jag vet inte! Imorgon ska jag åka till Dansverkstan och hämta ut sm banden! Jag måste öva nu så HEJDÅ


Av Lovisa - 6 maj 2011 20:21

Tjoo imorgon så är det dans tävling i Falun! Ska bli så himla kul! Jag älskar att dansa  De flesta jag känner dansar.  Jag är taggad! Har ju en ny dans dräkt så det kommer nog att gå bra! Älskar den <3 Anett är så himla duktig att sy dansdräkter! Mdn nu så ska jag gå så bye

Av Lovisa - 3 maj 2011 20:14

Tjoo alla. Julia har ett internett som är så bra. Och nu har jag det. Så härligt! Men det jobbiga var att min bästis Wilma har FireFox och hennes är bra, men när jag ladda ner det så blev det jätte fult och konstigt!! Jobbigt.. Snart så ska jag ducha! Det är också jobbigt. Men snart så ska jag sova. Är lite trött. Ludde måste ducha klart nu! Vill hinna att vara uppe lite efter duchen! Mendet kommer att inte gå! Eller? Jag tittar på Hannah Montana. Gammalt avsnitt. Jag hatar gamla när dom bor i sitt gamla hus. Men det är ok. Men nu så måste jag gåå så HEJDÅ

Av Lovisa - 3 maj 2011 07:30

Hej alla. Ni ska nog till skolan. Fasst jag vill inte för det snöar. Asså SNÖAR i Maj.

Knäppt. Men har slutat verkar det som  Yes, det är skönt att se det inte snöa. Idag i skolan så är det Elevensvval. Jag fick Akvarell med min kommpis Sara och med en klasskommpis Samuel. Förra gången skolan hade det så fick jag Trix. Det var så himla kul. Men när jag kommer hem så kommer jag skriva om Akvarell var kul eller boring.

 Men nu kommer min kommpis så hejdå vänner!

Presentation


Ni ar kommit till bloggen

Lovisansjovis

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken tycker du är bäst? Kram Lovisa
 Jedward!
 Justine Biebier!
 Selena Gomez!
 Allihopa!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina kategorier♥

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min lilla gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards