This is my life

Alla inlägg under augusti 2011

Av Lovisa - 27 augusti 2011 18:18

Tjenare!

Igår sov jag över hos Wilma! Vi hade det sååå kul <3 Men sen idag åkte jag hem.. Men jag köpte godis med henne    Jag köpte Nutella och lite tuggumi <3<3  Men nu efter maten så ska jag på film kväll hemma hoc Sofia! Jag vet inte vilken film men en sak vet jag att vi ska ha det himla kul   Saknar henne fast än att vi var igår <3  Ska ha mysiga kläder, godis, mobil och en film med mig! Tror nog att jag ska ha med mig:

Ölskar den här filmen <3  Det är Fantasi <3 Mycket troll älver och lite saker till <3 Kommer nog bli bra! Men nu ska jag äta!

Kramar

Av Lovisa - 16 augusti 2011 19:19

Heej <3

Jag tycker det ska bli lite kul att börja skolan men ändå inte.. Jag var så konstig i 4. Annorlunda, det kan man kanske säga! Ska inte vara det när vi blir äldst på skolan. Jag börjar på Måndag. Varför kan inte det vara sommarlov hela tiden? Fast om det var hela tiden så skulle man nog inte ha det så kul som jag brukar ha det på skolan. Jag måste nog fiksa om i bänken <3 Hi hi det är nog lite stökigt.... Fast vi städade innan vi slutade. Just nu tittar jag på How clean is your house. Orkar inte skriva mer.


Av Lovisa - 15 augusti 2011 09:59

Tjenare!

Jag vakna nyss. Ska äta det jobbigaste målet på dagen... Frukost! Det är såå segt att göra den och att äta den  Varför måste det vara såå svårt igenkligen. Det blåser ute nu och det känns som om att det blir ett höst väder idag! Jag ska nog äta nu men kan blogga också <3 Jag gick bara och koll avad Totte gorde. Han leker med sina nya leksaker. Nu har jag ätit och sitter vid Totte. Han vilar. Ska visa lite bilder på honom senare. Som sakt jag har klippt mig och blev jätte nöjd! Nu tänkte jag visa en liten video med Jessi J som sjunger.



 

Gud vad den har låten är bra <3 Im just Löv it. Njut av bilderna<3

           Jag har bytt örhänge <3 Har ett litet grönt. 

Ses 

Av Lovisa - 14 augusti 2011 20:24

Heej 

Nyss så klippte mamma mitt hår! Det blev såå bra <3 Men idag så har jag varit hemma, men sen typ runt 4 så åkte jag, mamma och Julia till IKEA. Vi köpte lite saker. Tex: 2 krokar, 2 bord, lite tyg och en lampa till mig! Sen när vi 

åkte ochg skulle handla mat så glömde mamma att åka av så vi var på väg till Enköping... Sen efter typ några minuter så vände vi vid nått ställe. Och sen åkte vi till Ica Maxi och  handla mat <3 När vi kom hem så stekte pappa på hamburgare som blev utsökta   Oj jag råka glömma att säga att vi köpte ett pack med leksaker till Totte. I det så var det olika saker han kunde leka med <3 Efter maten så gick mamma och pappa ut på prommis med Totte. Och när dom kom hem så mublera jag om i mitt rum (igen)! Jag blev riktigt nöjd. Nu ska jag gå in på IKEAS hemsida och kolla när en produkt kommer dit <3 Så det är bara dags att vänta... Ibland är är det riktigt segt, men inte just nu. Kanske blir det senare?? Vem vet man kanske blir utråkad 

      

   

Jag ba älskar dom här <3 



Av Lovisa - 10 augusti 2011 13:02

Tjenare

I kväll så ska jag hem till Wilma! Hon fyller ju år!

Happy Birthday Wilma <3 Jag håller på att välja outfiten! Vet inte vad jag ska ha! Jag letar efter en kläning men det är svårt så jag ska leta vidare !

hejdå

Av Lovisa - 8 augusti 2011 11:06

Heej

Det var ju ett tag sen jag blogga... Sorry för det! Men igår åkte jag Julia och mamma först till Mio och köpte bokstäver till typ mig julia och vårt hus i trädgården! Sen åkta vi till Hälla och då gick vi in på kaphal och köpte en ponsho ( vet inte hur man stavar) Sen till Stadium och köpte en ljus rosa klocka till mig och en svart " onepiece" Det är inte en äkta men den här är så skön! Och dagen innan allt detta hände så var Julia och mamma i Stockholm och köpte en sak till mig och Ludde! Ludde fick nånting.. Och jag fick ett nytt Nintendogs! Med Dalmatiner <3 

Typ nyss målade jag naglarna vita! Dom ser lite konstiga ut men jag ska ficksa till dom lite ;) Just nu lysnar jag på Price Tag med Jessie J! Älskar hennes röst! Ska ficksa naglarna nu! Och jag lovar att blogga mer! <3

       

Fick inte med bokstäverna på bild! 

   See You Later! 

Not ttyn

Presentation


Ni ar kommit till bloggen

Lovisansjovis

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken tycker du är bäst? Kram Lovisa
 Jedward!
 Justine Biebier!
 Selena Gomez!
 Allihopa!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina kategorier♥

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min lilla gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards