This is my life

Alla inlägg under december 2010

Av Lovisa - 31 december 2010 13:29

Hej BloggLäsare

Idag är det NyÅrsAfton! Det ska bli så kul  

Till frukost så blev det i stugan en macka och jucie. Men sen åkte jag , mamma och Julia till en Våffel stuga. Den våfflan jag tog heter Special Våffla och Julia tog en Kalas Våffla!!!! På min våffla så var det på färska jordgubbar och vanilj grädde. Och på Julias så var det glass, grädde , choklad sås , maränger och strösell! Jag åt inte upp min. Inte Julia heller!

ses  

Av Lovisa - 29 december 2010 14:55

 Hej BloggLäsare

Tjenare snart så ska vi till experium! 

Det ska bli såå kul. Jag har nog skrivit det tror jag!

Just nu lysnar hela familjen till musik! Till och med Totte. Han reagerar och läger säg och lysnar!

Han är världens bästa dog <3

Han älskar att bita i flis.

Nu har min fot somnat!

Det är så jobbigt! Hatar det verkligen.

Gör inte du ( ni ) det? Nu vill Totte bita pappa. Ha ha , han är ju helt bäst

Det ska bli könt att bada.

Jag älskar att bada.

Lindvallen är så bra. Men när vi kommer hem så ska jag vänta typ i en dag för sen ska jag till Säfsen med min kommpis. Vi har varit vänner sen dagis. Ibland bråkar vi men det är inte mycket. Och man kan inte leva utan bråk. Vi ska ha det såå bra i Säfsen! Jag och familjen ska fyra nyårsafton här i Lindvallen

Här i Lindvallen så har jag och anndra barn gort en snö grotta. Med en gång och 5 ingångar och utgångar! Den är så himla bra!

HejDå

  

Av Lovisa - 29 december 2010 12:14

hej blogg läsare!

Snart ska vi äta lunch. Och efter lunch så ska vi åka lite mer skidor. och efter det ska vi åka till experium! ska bli så kul. men jag har det svårt att andas när jag badar i klor vatten   men jag ska bada endå.  igår åkte jag, julia, mamma och pappa till stadium. vi skulle köpa inner vantar till mig för jag fryser ibland när jag åker skidoi men vi hitta inga! så istället blev det skid glasögon och som en halsduk. dom är såbra och jag älskar verkligen mina nya skid glasögon. färgerna som är på är som regnbågens färger. och så är dom i ränder. idag såg jag en kille som hade en regnbågs jacka och regnbågs hjälm. han var såå cool   hihi

ses

  

Av Lovisa - 28 december 2010 18:53

     tjoooooo bloggläsare.sorry att jag inte har skrivit på jätte länge! jag är just är  nu i Lindvallen och tittar på simpsons. det är så bra! på juldagen så åkte jag,mamma och julia till onoff för att köpa en ipod touch! vi skulle köpa 4 an men den var slut så det blev en 3a istället. den är jätte bra. jag har laddat ner massor av spel. jag älskar lindvallen. det finns en backe som heter gustavs backen. och längst upp på backen så ska det finnas en liten snögubbe och det är gustav. men när mamma åkte upp så var det bara en liten snö hög!!!!! gud varför är det det? men när jag,julia och våra kommpisar skulle till pink park( en rätt platt backe med massa gupp och hopp) så var det inte tillåtet att åka där för att dom hadde inte gort några hopp eller gupp!!!!! sssssåååååå arg och besviken    jag hopppas att dom hinner bygga upp pink park innan vi åker hem igen! senare i kväll så ska vi spela migg. det är så kul och jag rekomenderara det! när vi spelar det å är vi i lag. det kan  ni också göra om ni vill!          

                 ses

 

Av Lovisa - 26 december 2010 09:19

Hej bloggläsare. Idag ska familjen till Lindvallen :p ska bli jätte kul! Nu ska Julia spela ett spel på ipoden som jag bloggar med . Hejdå

Av Lovisa - 25 december 2010 15:39

Tjenare bloggläsare! Jag bloggar på min nya iPod nu:p den är sååå bra. Hoppas att ni förstår det . Jag hade världens bästa julafton, jag fick jätte många saker ! Te x lösnaglar nagel deckration. Och mycket mycket mer. Jag ska snart åka och köpa godis! Ses blogg sötnosar

Av Lovisa - 17 december 2010 15:23

tjo ho bloggisar! sosso och jag ska baka kola kakor nu. ses i jul kanske

ses  

Presentation


Ni ar kommit till bloggen

Lovisansjovis

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken tycker du är bäst? Kram Lovisa
 Jedward!
 Justine Biebier!
 Selena Gomez!
 Allihopa!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina kategorier♥

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min lilla gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards