This is my life

Alla inlägg under april 2011

Av Lovisa - 28 april 2011 20:06

Hej idag har det varit skola! Det var okej då. Jag ska kanske sova över hoss Tilde, det ska Wilma med! Älskar mina bästisar <3 Jag undrar om du har en eller fler bästis(ar)? Skicka gärna in en kommentar! Då blir jag glad. Jag lysnar på Katy Perry E.T Super bra! Jag, Tilde och Wilma ska ha ett peace armband som bästis arm band! Men det var allt så


                                    HEJDÅ

Av Lovisa - 24 april 2011 16:22

hej jag har varit på dans tävling! det var kul! kom 2 i singeln och 1 i grupp! jag dansade i min nya dansdräkt! har en rosa kjol av spets. sen så är det bara som en byxdräss om handskar! jag älskar den. anett har gort den, hon är så duktig. just nu är jag utan dator! men jag  kommer att få en ny! kul kul. jag vet inte vad jag ska göra imorgon? kanske dansa, vara utomhus eller bara vara hemma oh chilla   jag trodde att det var skola, men mamma sa att det var fortfarande lov! nu så ska jag skriva dagbok om hur dagen har varit hitills!


Kram Från Lovisa <3

Av Lovisa - 17 april 2011 21:00

hej hopp vänner! Jag är just nu hemma hos wilma och ska sova där! Hennes syrra och hon håller på med min ipod och spelar mina spel! Men vi har det jätte kul! Vi tittar på tv! Vi åt till kvällsmat potatis mos och korv! Och dill till potatis moset.... Har alldrigt ätit det till potatis mos! Nu så spelar Wilma Stinktopia! Det är kul! men nu så ska vi inte vara inne på datorn! hejdå

Presentation


Ni ar kommit till bloggen

Lovisansjovis

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken tycker du är bäst? Kram Lovisa
 Jedward!
 Justine Biebier!
 Selena Gomez!
 Allihopa!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Mina kategorier♥

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min lilla gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards